Onnozele brieven aan bedrijven – Bison (secondelijm)

Het mooie aan kapitalisme is dat de klant koning is en dus op iedere vraag een antwoord krijgt van een bedrijf. Of dit echt zo is, testen wij op dit zeer invloedrijke weblog door onnozele brieven aan bedrijven te sturen. Deze keer een brief aan Bison over secondelijm en een kapot horloge, met een wel heel aparte uitkomst..

Beste mensen bij Bison,

Ik ben boer en laatst, ik weet niet precies hoeveel uren, minuten en seconden geleden, is mijn horloge kapotgegaan. Ik heb ‘m laten vallen toen ik ‘m afdeed om één van mijn koeien aan een rectaal onderzoek te onderwerpen.

Daarna heb ik het een tijdje zonder geprobeerd, maar ik kwam steeds te laat uit de stal voor het eten ’s middags. Mijn vrouw Christa was steeds hartstikke boos!

Toen heb ik uiteindelijk geprobeerd mijn kapotte horloge te lijmen met jullie secondelijm. Dat leek me de juiste lijm voor het repareren van een horloge. Maar nee hoor, hij doet nog steeds niks. Volgens de horlogemaker kan-ie zelfs helemaal niet meer gemaakt worden.

Omdat er nergens op de verpakking van de secondelijm staat dat je met secondelijm geen horloges kunt lijmen, wil ik nu schadevergoeding. Want tijd is geld. Ik zie uit naar jullie voorstel en hoop snel iets te horen.

Groeten,

André van den Ende

En hier de zeer sympathieke reactie van de mensen bij Bison, waarin ze er op subtiele wijze blijk van geven mijn twitteraccount gevonden te hebben (daar poseer ik op mijn profielfoto met een hanekam van crêpepapier). 

Nou, zo’n horloge wilde ik wel hebben, en ook lijm komt altijd van pas. Adresgegevens en nog wat verhelderende uitleg teruggestuurd dus. 

En warempel, nog geen twee dagen later stond de postbode met een pakketje voor m’n deur. Schitterend! 

Volg ons op Facebook en vind ons leuk op Twitter. Of andersom. Kijk maar. En koop al uw lijm bij Bison!

17 reacties op “Onnozele brieven aan bedrijven – Bison (secondelijm)”