Onnozele brieven aan bedrijven – Hero

Het mooie aan kapitalisme is dat de klant koning is en dus op iedere vraag een antwoord krijgt van een bedrijf. Of dit echt zo is, testen wij op dit zeer invloedrijke weblog door onnozele brieven aan bedrijven te sturen. Deze keer met twee redelijk normale vragen aan Hero. Want ik erger me hier echt al  tijden aan..

Beste mensen bij Hero,

Met veel plezier smikkel ik iedere ochtend van jullie Extra Jam Aardbeien. Het smeert prima, is heerlijk op een bruine boterham, en ook op een cracker is het wel binnen te houden.

Tot zover de complimenten.

Allereerst heb ik een klacht over de diepte van de pot. Die is zo diep dat, wanneer je bij het laatste beetje van de Extra Jam bent aanbeland, het heft van je mes helemaal vies wordt van de jamsmurrie die nog aan de rand van de pot kleeft. Het is een gepriegel van jewelste. Zouden jullie niet beter een hele brede en niet zo diepe pot kunnen maken, zodat iedereen lekker zonder gepriegel kan smeren?

Dan nog iets over dat Extra in de Extra Jam. Wat is dat? Ik heb al proefjes met een pipet gedaan, maar kom er niet achter.

Vriendelijke groeten,

Zwoebe Zwoebstra

De reactie van Hero. Hopelijk binnenkort brede potten met meer dan 45% vruchten!

Volg ons op Facebook en vind ons leuk op Twitter. Of andersom. Kijk maar.