Onnozele brieven aan bedrijven – Duracell

Het mooie aan kapitalisme is dat de klant koning is en dus op iedere vraag een antwoord krijgt van een bedrijf. Of dit echt zo is, testen wij op dit zeer invloedrijke weblog door onnozele brieven aan bedrijven te sturen. Deze keer naar het batterijenmerk van die lieve konijntjes, Duracell.

Beste mensen bij Duracell,

Ik zit met iets in mijn maag (nou ja, eigenlijk zit het anders, maar daar komen jullie zo wel achter), en ik hoop dat u er een oplossing voor heeft. Misschien heeft u weleens eerder te maken gehad met iemand die net zoiets had gedaan als ik.

Het zit zo, mijn konijn Gerard is een ontzettend lui beest. Hij is niet vooruit te branden. Gerard ligt het liefst de hele dag in z’n hok niks te doen. Z’n oortjes omlaag en luiwammesen maar. Dat was ik een beetje zat en daarom heb ik gisteren iets gedaan waar ik nu wel spijt van heb: geïnspireerd door uw reclames met trommelende konijnen en wat al niet meer, heb ik twee AA-batterijen rectaal ingebracht bij konijn Gerard.

Nou, hij ging daar helemaal niet harder van lopen of trommelen. Sterker nog, hij doet nu nog minder en kijkt heel zielig uit z’n ogen. Dat was nu ook weer de bedoeling niet. Wat denken jullie dat ik het beste kan doen? Moet ik naar de dierenarts of moet ik gewoon wachten tot hij de batterijen weer uitpoept? Ik maak me best een beetje zorgen om Gerard, dus ik hoop dat jullie snel kunnen antwoorden.

Vriendelijke groeten,

Zwoebe Zwoebstra

Reactie Duracell, waaruit blijkt dat ze erg meeleven met konijn Gerard: 

Volg ons Facebook en vind ons leuk op Twitter. Of andersom. Kijk maar.

Lees hier meer onnozele brieven.

4 reacties op “Onnozele brieven aan bedrijven – Duracell”