Tel Sell – Green Marvel (middel tegen pijn)

Ik stel me voor dat het er in het hoofdkantoor van Tel Sell als volgt aan toe gaat: in de kelder is een stel mannetjes actief dat iets in elkaar knutselt, iets in een tube stopt of op een andere manier ‘iets’ creëert. Vervolgens wordt het ‘iets’ naar de marketingafdeling gebracht. Daar bedenken een paar andere mannetjes, met een moeilijke bril op, rondom een tafel voor een whiteboard, wat het ‘iets’ nu eigenlijk precies is en doet.

Bij de mannetjes met een moeilijke bril kan de boog natuurlijk niet altijd gespannen staan. Soms hebben ze geen inspiratie. Dat was denk ik het geval toen er een groene substantie in een tube op tafel lag. Ze noemden het Green Marvel  – Groen Wonder – en het was een middel tegen pijn. Gewoon pijn. Pijn aan je rug, pijn aan je hoofd, schouders, knieën en tenen, pijn aan je heupzenuw. Ja, aan je heupzenuw. Maar ook pijn na een operatie. Kortom, allerlei soorten pijn.

Weinig creatief en ook een beetje dom. Ze hadden beter de Green Marvel alleen tegen pijn in de heupzenuw kunnen laten helpen. Dan hadden ze later, wanneer er een tube met een blauw goedje op tafel lag, nog Blue Marvel tegen een anders soort pijn op de markt kunnen bedenken. Nu was de hele sectie ‘pijn’ met één product gedekt. Dat is kortetermijnpolitiek van luie mannetjes met moeilijke brillen!

Gelukkig kregen de heren met de moeilijke brillen het tijdens het bedenken van de teksten voor de stem in het reclamefilmpje weer op de heupen (al dan niet door ze in te smeren met Green Marvel). En zo komt het dat, en ik parafraseer, ‘Green Marvel oliën en essentiële verzachtende ingrediënten om pijn te behandelen in combinatie met medicinale kruiden die alleen in de Mexicaanse bodem groeien, bevat.’   

Je ziet ze al bijna bezig hè, de mannetjes die wroeten in de Mexicaanse bodem tot er allemaal groene essentiële olie met verzachtende ingrediënten om pijn te behandelen naar boven komt spuiten. Is natuurlijk nooit gebeurd, maar die hypothetische mannetjes hadden rustig onder de groene oliebron kunnen blijven staan; Green Marvelvlekt niet, ruikt lekker en heeft een aangename kleur.’

Met die laatste mededeling gaan de marketingmannetjes met moeilijke bril wel heel erg ver. Ik vind het prima dat Tel Sell allemaal dingen voor mij bepaalt, zoals de garantie dat Green Marvel pijn in enkele minuten wegneemt, maar ik bepaal zelf wel welke kleuren ik allemaal aangenaam vindt! Overigens is pijn het enige wat je kwijtraakt bij het gebruiken van Green Marvel, zo besluit de reclamestem. Hij vergeet daarbij de dertig euro te noemen die zo’n tube kost.

Volg ons op Facebook en vind ons leuk op Twitter. Of andersom. Kijk maar.

Filmpje:

httpvh://www.youtube.com/watch?v=z_T8Zvs4jVU&feature=player_embedded