Tel Sell: de Ahh Bra

Als in trance pakte ik na het zien van het reclamespotje de telefoon. Ik leek betoverd. Ahh Bra Ca Da Bra. Ik moest hem hebben. Dat BH’s voor vrouwen met borsten zijn, kon me niets schelen. Vrouwen met borsten, mannen zonder borsten; wat is eigenlijk het verschil, dacht ik op een gegeven moment. Ook ik kan gewoon een BH gaan dragen.

Kijk met een gewone BH was het misschien een probleem geworden. Volgens de meneer in het reclamefilmpje voor de Ahh Bra worden vrouwen er moedeloos van. Ach ja, vrouwen ook altijd met hun gezever…zult u misschien denken, maar met de traditionele BH is het leven geen pretje. Het is de hele dag trekken en duwen, en dan na een wasbeurt ook nog eens de bandjes aanpassen. Daar had ik geen zin in.

Gelukkig heb je die problemen niet met de Ahh Bra. En ook van striemen, haken, bandjes en andere typische problemen die de traditionele BH met zich meebrengt is geen sprake. De Ahh Bra is namelijk net een hemdje, maar dan met twee ingebouwde compartimenten voor borsten. Of, als je zoals ik niet over twee borsten beschikt, voor twee blikjes cola. Dat kan natuurlijk ook prima. Het voelt heerlijk, twee van die koude blikjes cola die tegen je tepels klotsen.

Een voordeel dat de meneer in het reclamefilmpje nog niet eens had bedacht. Niet zo gek trouwens. Doorgaans wordt de Ahh Bra gedragen door vrouwen, en die kunnen beter, in plaats van twee blikjes cola, hun borsten in de twee compartimenten stoppen. Hun cola zullen ze op een andere manier mee moeten nemen. Het is niet anders.

Vanwege deze situatie valt het de man in het reclamefilmpje overigens nauwelijks aan te rekenen dat hij het voordeel niet noemt. Aan vrouwen valt nou eenmaal het meest te verdienen in de brabusinessbranche. En bij Tel Sell moet ook gewoon brood op de plank komen. Brood dat dan weer zonder in te deuken gesneden kan worden met de Yoshi Blade. Daarover een andere keer meer.Dit is noch de plaats, noch de tijd om verder uit te weiden over de Yoshi Blade.

Alhoewel de Yoshi Blade zeker in staat moet worden geacht om meerdere van die Ahh Bra’s aan gort te snijden. Het zijn prima BH’s, maar tegen een mes zijn ze natuurlijk niet opgewassen. Het zou ook zonde zijn van de 70 euro die u aan de BH gespendeerd heeft.

Dan kunt u hem beter gewoon in de zomer dragen, als een topje. Dat is mooi en elegant, zo zegt de meneer in de reclame. En hij kan het weten. Dat behoeft verder geen uitleg. Net zoals het feit dat ik zo in m’n lila Ahh Bra naar de supermarkt ga.

Blijf op de hoogte en volg ons op Twitter.

 

12 reacties op “Tel Sell: de Ahh Bra”